Mohl bych směle použít „Realitní GURU“. V realitní branži uznávaný odborník na exekuce, insolvence, dražby a obchodování zadlužených nemovitostí. Miroslav Jonáš – spoluzakladatel společnosti M&M reality holding, dnes hlavní tvář Realitní maturity a Realitního Vzdělávacího Institutu. Ovšem znám je také pro své gurmánské příspěvky a můžeme odhadnout, že má rád Plzničku nebo červené víno. Jak to ve skutečnosti je?
Inspiraci můžeme každý čerpat různými způsoby, ale ten nejověřenější způsob je jeden od druhého. Tomáš ve svých 20 letech založil s kamarádem firmu na natáčení videí. Otázkou je, co vede mladého člověka k tomu, aby podnikal už ve 20 letech? Tím v rozhovoru začneme!
V rámci našeho živého vstupu z 10. setkání Patriotů MSK jsme měli možnost vyzpovídat všechny
V rámci našeho živého vstupu z 10. setkání Patriotů MSK jsme měli možnost vyzpovídat všechny
Toto by se dalo popsat nejlépe tak, že Petr spojil to, co ho baví a je jeho vášní – SPORT, s tím co chtěl dělat. Jak se dostal k BUSINESS FOR BREAKFAST, kolik klubů má na starost a v jakém kraji? Jak spojil marketing a sport? Nejen o tom si budeme povídat. Prozradí nám i to, co chystá v oblasti sportu? Podařilo se mu nyní domluvit nějakou sportovní událost?
V Moravskoslezském kraji prý nejsou příležitosti a mladý člověk by měl odcestovat nejlépe do Prahy nebo do zahraničí, aby něčeho dosáhl… Toto Tomáš slýchával poměrně často a jako správný patriot tohoto kraje se rozhodl s tím něco udělat. Krásný příběh o motivaci ukázat ostatním lidem, že Moravskoslezský kraj je plný potenciálu a to právě díky Patriotům MSK, které Tomáš založil. Nejen, že se zabývá touto networkingovou akcí, ale sám podniká ve financích a personalistice. Jak vytvořit pravidelná setkání pro 400 až 500 lidí nebo jak uspět jako podnikatel, to vše uvidíte v našem rozhovoru.
Hledal jsem ve Wikipedii slovo MultiPodnikatel. Toto téma tam ještě není, ale zcela jistě by tam měl být Honza. Markeťák, digitální markeťák, také podniká v realitách, konkrétně draží nemovitosti, Crypto-skeptik, který se nebojí předpovědět hodnotu BitCoinu, který ale i něco těží… . S Honzou najdete mnoho témat. A abych nezapomněl, taky napsal knížku. Jakou? O tom i o dalších multiTématech si povykládáme v dalším díle BusinessTalk.
Od studenta, přes marketingovou agenturu k MonkeyData až k investorům. Vytušil, že objem dat bude narůstat, bude je potřeba analyzovat a tak zrealizoval to, co sám potřeboval. Jak přišel ale nápad podnikat a v čem? Jaká byla motivace a jak si vede dnes? Jaké jsou plány do budoucna?