Napadlo by vás někdy se přihlásit na prohlídku města, kterou provádějí bezdomovci? Nás taky ne… Napadlo to Terku se svými spolužáky a založili Pragulic. Na prohlídky v Praze chodí 800 lidí měsíčně a dnes už rozjíždějí i další města. Pro Terku je Pragulic srdcová záležitost, ale tím to nekončí, protože pomáhá dalším sociálním projektům a díky jejím aktivitám se v roce 2016 dostala na seznam Forbes 30 pod 30.
Inspirace z jiného světa! To tu ještě nebylo! Tak bych mohl nazvat další rozhovor. Začal psát knihu, kdy? PROČ? A jak se naučil psát? Lidé oceňují jeho osobní styl a díky tomu prožívají knihu jako svůj příběh. Kniha s názvem Volba – Klíčový okamžik je už půl roku v žebříčku nejprodávanějších knih na Heuréce a doslova mění lidské životy. Dostala se mezi nejprodávanější knihy v ČR? A nejen zde? Jak kniha pomáhá lidem, jaké zpětné vazby na ní má a komu pomáhá a pomohla? Jak funguje tento “knižní business”?
Adinu jsme si k nám do pořadu pozvali hlavně, protože chceme inspirovat ostatní lidi k aktivitě. Nejde jen o aktivitu, protože za Adinou stojí akce jako Barista roku nebo aktivity v rámci Hello games. Propojíme aktivitu a trochu toho event managementu.
Vždy snil o svém byznyse. Bylo jedno v čem, ale věděl, že to jednou přijde. Pak objevil u pokeru produkt, který nebyl známý, ale vycítil v něm velký potenciál. Jak se k tomu dostal a kolik financí si musel půjčit? Je to jeho konečná nebo rozjíždí něco nového? Zakladatel YESCHiPS nám odhalí novinky z „Food Businessu“ ….
Jirka začal svůj příběh u fotografování, kde se dostal až k focení velkých koncertů. Rammstein, Marpo, Colours of Ostrava a mnoho dalšího. Takže máte jedno hobby a k němu ještě další a to vodní dýmky. Takže se pustíte i do toho druhého koníčka a založíte franšízu s vodními dýmkami – Czech Hookah Club. Dnes mají 3 pobočky v Česku a na Slovensku a samozřejmě další se chystají.
V čem je jejich vzdělávací systém jiný, výjimečný? Proč se vrhli do vzdělávání a chtěli do Ostravy přinést jejich koncept MBA? Jak se vlastně nabírají ti, kteří pak výuku provádějí? Budeme si zcela jistě povídat o propojení byznysu, vzdělávání a peněz. Vydělávají na tom? A jak?
Někteří si začnou doma v garáži stavět různé stroje… no a Martin rovnou při studiu 3D tiskárny a stroj na laserové gravírování. Krásné na tom je, že si je pak můžete pojmenovat. Jeden z nich se jmenuje Břéťa a další Matilda. Nás ale bude zajímat, jak Martin chce tohle vše propojit s byznysem a jaké jsou jeho plány. Jak sám říká: „Jsem schopný nechat vyrobit skoro cokoli“… tak máme hned několik nápadů 🙂 .
Časopis Sokolská 33 má 25 členů a funguje na Ekonomické fakultě. Krásně to zapadá do konceptu BusinessTalk, protože student ekonomické žurnalistiky a zároveň šéfredaktor studentského časopisu, nám toho může říct mnoho. Jak dnes vidí žurnalistiku mladí a co si podnikatelé mohou vzít od 23 letého studenta, který má odpovědnost za redakci o 25 lidech?
V šestnácti letech udělal první realitní transakci a tím si asi předurčil svou realitně-marketingovou cestu. Jak se dostat od realitní kanceláře k marketingu, digitálu až po marketingovou podporu developerských projektů? Jak vnímá realitní trh, marketing v něm a jeho roli při náběru a prodeji nemovitosti? A jak se dělá propagace developerských projektů? Společné téma reality a marketing bylo základem našeho rozhovoru.
Jiří Černota je zakladatel osobní franšízy Bewit. Pro Jirku bych mohl použít větu „dělá věci s láskou“ a příběh rodiny Bewit sleduji od samého začátku. Ta se každý den rozrůstá a proniká na zahraniční trhy. Je tvůrcem vzdělávacího programu Revoluční marketing. Bude vystupovat jako řečník na konferenci Tajemství obchodu. Jeho zápal, nasazení, ale také jak z nuly začít budovat nový business, je pro mě ukázkou toho, že když něco chcete dělat, realizovat, tak můžete.