Rozhovory
Jakub Kantor – Branding a jak jej využít v komunikaci
Branding a jak jej využít v komunikaci
Branding a branding v komunikaci není logo. Co to tedy ve skutečnosti je? Jakub Kantor v rozhovoru velmi dobře pojmenovává o čem to je, ale také jaké jsou základní chyby.
„Není to logo v té reklamě nebo že tam musíte mít ty webovky. Je to názor, ale není to tak. Branding a branding v komunikaci není o tom, co říkáte, ale je to o tom, kým se stanete.“ A jak s tím souvisí „mysl“ našich zákazníků? Jak moc je důležitý pocit, který v zákaznících má vaše značka vyvolat? Jdeme po těch emocích?
Chcete vidět branding v komunikaci v praxi?
V tomto rozhovoru jsme si vzali jeden příklad, doslova příklad z praxe. Značku, která vyrostla, ale až poté, kdy změnili svou komunikaci, svůj branding. Tato značka je z Colorada. Není to alkohol, není to dopravní prostředek. Je to něco docela „obyčejného“. Jeden z nejlepších příkladů brandingu v praxi a v komunikaci – o tom hovoří Jakub Kantor v pořadu BusinessTalk Communication.
Kdo to ve firmě určuje a kdo to řídí?
Většinou to vychází z povahy majitele firmy, těch, kdo to zakládají nebo těch, kdo to řídí. Souvisí to s tím, mít řád v té značce a vědět, kam patříme.
Další body, podněty o tom, jak k brandingu a brandingu v komunikaci přistoupit, si poslechněte v rozhovoru s Jakubem Kontorem, Brand Stratégem a Brand Architektem.
Na rozhovor se můžete podívat zde: BusinessTalk Comm. – JAKUB KANTOR – Brand Stratég – Branding a jak jej využít v komunikaci