Naši hosté

Ondřej Kocur

Při pokeru objevil produkt, který jej nadchnul a vycítil v něm velký potenciál - YESCHiPS

Vždy snil o svém byznyse. Bylo jedno v čem, ale věděl, že to jednou přijde. Pak objevil u pokeru produkt, který nebyl známý, ale vycítil v něm velký potenciál. Jak se k tomu dostal a kolik financí si musel půjčit? Je to jeho konečná nebo rozjíždí něco nového? Zakladatel YESCHiPS nám odhalí novinky z „Food Businessu“ ….

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuOndřej Kocur

Jiří Staněk

Fotograf, majitel franšízy s vodními dýmkami

Jirka začal svůj příběh u fotografování, kde se dostal až k focení velkých koncertů. Rammstein, Marpo, Colours of Ostrava a mnoho dalšího. Takže máte jedno hobby a k němu ještě další a to vodní dýmky. Takže se pustíte i do toho druhého koníčka a založíte franšízu s vodními dýmkami – Czech Hookah Club. Dnes mají 3 pobočky v Česku a na Slovensku a samozřejmě další se chystají.

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuJiří Staněk

Jakub Vlček a Michal Nenička

Od myšlenky, přes získání mezinárodní certifikace udělování titulu MBA k obratu více než milion korun

V čem je jejich vzdělávací systém jiný, výjimečný? Proč se vrhli do vzdělávání a chtěli do Ostravy přinést jejich koncept MBA? Jak se vlastně nabírají ti, kteří pak výuku provádějí? Budeme si zcela jistě povídat o propojení byznysu, vzdělávání a peněz. Vydělávají na tom? A jak?

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuJakub Vlček a Michal Nenička

Martin Jurek

Jde 3D tiskárna, laserové gravírování a business dohromady? Samozřejmě!

Někteří si začnou doma v garáži stavět různé stroje… no a Martin rovnou při studiu 3D tiskárny a stroj na laserové gravírování. Krásné na tom je, že si je pak můžete pojmenovat. Jeden z nich se jmenuje Břéťa a další Matilda. Nás ale bude zajímat, jak Martin chce tohle vše propojit s byznysem a jaké jsou jeho plány. Jak sám říká: „Jsem schopný nechat vyrobit skoro cokoli“… tak máme hned několik nápadů 🙂 .

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuMartin Jurek

Jiří Šíma

Šéfredaktorem studentského časopisu Sokolská 33

Časopis Sokolská 33 má 25 členů a funguje na Ekonomické fakultě. Krásně to zapadá do konceptu BusinessTalk, protože student ekonomické žurnalistiky a zároveň šéfredaktor studentského časopisu, nám toho může říct mnoho. Jak dnes vidí žurnalistiku mladí a co si podnikatelé mohou vzít od 23 letého studenta, který má odpovědnost za redakci o 25 lidech?

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuJiří Šíma

Martin Diblíček

Od první realitní transakce až k marketingové podpoře developerských projektů

V šestnácti letech udělal první realitní transakci a tím si asi předurčil svou realitně-marketingovou cestu. Jak se dostat od realitní kanceláře k marketingu, digitálu až po marketingovou podporu developerských projektů? Jak vnímá realitní trh, marketing v něm a jeho roli při náběru a prodeji nemovitosti? A jak se dělá propagace developerských projektů? Společné téma reality a marketing bylo základem našeho rozhovoru.

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuMartin Diblíček

Jiří Černota

Zakladatel osobní franšízy Bewit, autor vzdělávacího programu Revoluční marketing.

Jiří Černota je zakladatel osobní franšízy Bewit. Pro Jirku bych mohl použít větu „dělá věci s láskou“ a příběh rodiny Bewit sleduji od samého začátku. Ta se každý den rozrůstá a proniká na zahraniční trhy. Je tvůrcem vzdělávacího programu Revoluční marketing. Bude vystupovat jako řečník na konferenci Tajemství obchodu. Jeho zápal, nasazení, ale také jak z nuly začít budovat nový business, je pro mě ukázkou toho, že když něco chcete dělat, realizovat, tak můžete.

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuJiří Černota

Miroslav Jonáš

Realitní GURU, gurmán, obchodník, školitel

Mohl bych směle použít „Realitní GURU“. V realitní branži uznávaný odborník na exekuce, insolvence, dražby a obchodování zadlužených nemovitostí. Miroslav Jonáš – spoluzakladatel společnosti M&M reality holding, dnes hlavní tvář Realitní maturity a Realitního Vzdělávacího Institutu. Ovšem znám je také pro své gurmánské příspěvky a můžeme odhadnout, že má rád Plzničku nebo červené víno. Jak to ve skutečnosti je?

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuMiroslav Jonáš

Tomáš Vojkůvka

Chtěl "dělat" do filmu, tak si založil vlastní firmu na videa. Ve 20 letech.

Inspiraci můžeme každý čerpat různými způsoby, ale ten nejověřenější způsob je jeden od druhého. Tomáš ve svých 20 letech založil s kamarádem firmu na natáčení videí. Otázkou je, co vede mladého člověka k tomu, aby podnikal už ve 20 letech? Tím v rozhovoru začneme!

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuTomáš Vojkůvka

Marta Nováková

Živý vstup z akce | Patrioti MSK

Přečtěte si zkrácený rozhovor v našem BusinessTalk MagazínuMarta Nováková